ענקית המזון הספרדית מרקדונה ביקרה במפעל “גילרו” בישראל

12 בפברואר, 2018

משלחת מנהלים בכירה ביקרה במפעל בבית שמש במסגרת חתימה על הסכם שיתוף פעולה בין החברות, במסגרתו תספק גילרו לרשת הספרדית דפים אכילים לעוגות

חברת גילרו הישראלית, המתמחה בייצור גביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגה, ערכה ביקור של משלחת מרשת המזון הגדולה בספרד Mercadona. הביקור במפעל נערך במסגרת חתימה על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו תספק גילרו לרשת, הנחשבת לרשת המזון הגדולה ביותר בספרד ופורטוגל המונה כ- 1600 סניפים, דפים אכילים וקישוטי עוגה למפעל העוגות של הרשת, המייצר עוגות מוכנות בהקפאה עם הדפסים. המשלחת ממרקדונה סיירה בקווי הייצור של גילרו בבית שמש וחזתה בטכנולוגיה העולמית המתקדמת של גילרו בתחום ההדפסה על דפים אכילים לעוגות.

המשלחת כללה גם נציגים מחברת Dekora, יצרנית ומשווקת ספרדית של קישוטי עוגות המוכרת בכל אירופה, אשר שותפה גם היא בהסכם שיתוף הפעולה.  החתימה על ההסכם מהווה עבור גילרו, הנחשבת למובילה עולמית בתחום ה- Cake Decoration, נתח חשוב בפעילות החברה בחו”ל.

חברת גילרו הוקמה בשנת 1950 ונמצאת בבעלות פרטית של משפחת גלברד. מפעל החברה שוכן באיזור התעשייה בית שמש ומעסיק כ- 250 עובדים. בפעילותה בתחום הופלים וגביעי הגלידה מייצרת גלירו לעשרות מותגים בהם נסטלה, מקדונלד, אסם, יוניליוור, בן אנד ג’ריס, פלדמן, רשתות השיווק שופר סל ואחרים.  החברה משווקת את מוצריה תחת מותג עלמה, כולל מוצרים ללא גלוטן, ללא סוכר ומוצרים אורגניים. בתחום ה- Cake Decoration נחשבת גילרו למובילת תחום עולמית. החברה משווקת בצק סוכר, דפי דקורציה אכילים לעוגות, צבעי מאכל אכילים ומגוון מוצרי עזר וקישוטי סוכר. המוצרים בקטגוריה זו נמכרים בעיקר בחו”ל, כחמישה בלבד אחוזים משווקים לשוק הקונדיטוריות בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *