שאלות ותשובות

ש: האם יש הבדל בין הבצקים השונים?
ת: ישנם 3 סוגי בצקים: בצק לעיטוף עוגות אשר ייעודי לעיטוף עוגות ועמיד יותר במקרר (מכיל ג’לטין דגים) , בצק לעיצוב וקישוט עוגות- בצק נוח לעבודה אשר אינו מכיל ג’לטין ובצק פיסולי המתאים לפיסול דמויות, גמיש מאוד ונוח לעבודה.

ש: האם קישוטי העוגה, המיוצרים בגילרו מכילים אלרגנים?
ת: דפים אכילים, דיו אכיל, ג’ל לצביעה, אייסינג לקישוט וטושים אכילים, מיוצרים במחלקות יעודיות, מרכיבים שאינם מכילים אלרגנים אך המוצר הסופי אינו נבדק לאי נוכחות אלרגנים.

ש: האם הדפים והבצק סוכר הם ללא גלוטן?
ת: הרכיבים של כל קישוטי העוגות כולל הבצק סוכר והדפים אינם מכילים גלוטן אך אנו לא מבצעים בדיקות לנוכחות גלוטן.

ש:מה הכשרות במפעל?
ת: כל המוצרים עם לוגו “עלמה” הינם בחזקת כשרות בד”צ עדה חרדית פרווה, המוצרים הכשרים לפסח הם בחזקת רבנות בית שמש (בד”צ לכל הימים מלבד פסח).

ש: אילו אלרגנים יש בופלים ובגביעי גלידה?
ת: האלרגנים הנמצאים באולם הייצור של הופלים וגביעי הגלידה הם אגוזי לוז, קוקוס, סויה וגלוטן.

ש: האם בבצק סוכר יש אלרגנים?
ת: במפעל מיוצרים כמה סוגים של בצק סוכר.
כולם מכילים סולפיטים כתסחיב
חלק מבצקי הסוכר מכילים ג’לטין דגים, כמוצהר על האריזה והשאר עלולים להכיל ג’לטין דגים.

ש: האם ופל ללא תוספת סוכר מכיל סוכר?
ת: במתכון להכנת הופל אין סוכר, וקו היצור עובר ניקיון מסוכר. למרות זאת. אין לנו אישור תו אייל.

ש: איך שומרים בצק סוכר
ת: סגור היטב. במקום קריר ומוצל. לא במקרר

ש: האם אפשר לשים עוגה עטופה בבצק סוכר במקרר?
ת: ניתן לשמור עוגה עטופה בבצק “לעיטוף עוגות” במקרר.

ש: על איזה מצע כדאי להניח את בצק הסוכר?
ת: מומלץ להניח על מצע שומני, כמו ממרח שוקולד. אבל “בצק עיטוף”, ניתן להניח גם על קצפת.

ש: כמה זמן מחזיק דף אכיל על עוגה?
ת: על עוגה, המצופה בקצפת, כדאי להניח את הדף האכיל, עד שעתיים לפני ההגשה.
עוגה, המצופה בקרם על בסיס שומני, ניתן להניח את הדף האכיל למשך זמן ארוך יותר.

ש: מה ניתן לעשות עם גביעים, שאיבדו את פריכותם?
ת: להכניס לתנור למשך 2 דק’ בטמפ של 100 מעלות.

ש: לאן אתם שולחים?
ת: אנו שולחים לכל יישוב בארץ.

ש: איך ניתן לשלם באתר?
ת: התשלום באתר מבוצע בדף סליקה מאובטח בתקן PCI . דף הסליקה הוא של טרנזילה, החברה המובילה בארץ לסליקת כרטיסי אשראי באינטרנט, נתוני כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר. אנו סולקים את כל כרטיסי האשראי הנפוצים בארץ.

ש: איך תשלח ההזמנה שלי?
ת: אנו שולחים את כל ההזמנות שלנו באמצעות דואר שליחים של UPS .

ש: מה עם ההזמנה שלי מגיעה עם נזק?
ת: במידה והזמנתכם הגיעה עם נזק, אנא צלמו את המוצר כולל האריזה וצרו קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו בתוך 24 שעות מרגע קבלת ההזמנה. במידה ובאמת הזמנתכם הגיעה עם נזק נשמח להציע לכם החלפה / זיכוי.
טלפון שירות לקוחות גילרו: 029914351
מייל שירות לקוחות גילרו: info@gilro.co.il

ש: אני בלוגר/ית. האם אפשר להציע לכם שיתופי פעולה?
ת: בהחלט, נשמח לעזור ליוצר/ת במסע שלו/ה. אנא צרו קשר בטלפון 029914351 או במייל info@gilro.co.il

ש: איך אני יוצר/ת קשר במידה ויש לי שאלות נוספות?
ת: אנא אל תהססו לשלוח לנו דוא״ל ל info@gilro.co.il או להתקשר ל 029914351.